Przejdź do treści
slajder1
slajder2
slajder3
slajder4
slajder5
Przejdź do stopki

HUMINE - CYFROWE LEKCJE W ZS PROSZOWICE. CZ.2

Treść

Język angielski i niemiecki metodą projektu


Udział wzięli uczniowie klas: 2a, 3bg i 3ap. Tematem były odnawialne źródła energii jako ratunek dla środowiska. Zagadnienie było omawiane w języku polskim, angielskim i niemieckim. Wykonaliśmy prace plastyczne w językach obcych, mapę myśli w wersji elektronicznej (w aplikacji Canva), wygenerowaliśmy kod QR za pomocą generatora kodów QR, zdjęcia z przygotowań i mapę myśli zapisaliśmy na dysku Google ( google drive) i udostępniliśmy po zeskanowaniu kodu QR, obejrzeliśmy filmy na temat odnawialnych i nieodnawialnych źródeł energii na You Tube. Uczniowie poznali nowe słownictwo w języku angielskim i niemieckim z zakresu ochrony środowiska i odnawialnych źródeł energii.

Anna Sobesto
Iwona Nowak

Język angielski z wykorzystaniem aplikacji Quizizz


Powtórka przed testem nie musi być nudna? Quizizz pomaga powtórzyć trudne czasy przyszłe podczas zajęć języka angielskiego.

Agnieszka Bartoszek

Język angielski metodą STEAM


Na lekcji języka angielskiego uczniowie starali się znaleźć odpowiedź na pytanie: co to znaczy być odpowiedzialnym turystą? Na początku ich zadaniem było odszukanie autentycznych artykułów w języku angielskim z pomocą smartfonów lub komputerów oraz dokonanie selekcji. Uczniowie wydrukowali i przygotowali zdjęcia jak również inne materiały, które mogły uatrakcyjnić przygotowywanie plakatów oraz prezentacji. Efektem pracy grupowej były wspomniane prezentacje, które stanowiły odpowiedź na zadane w temacie pytanie. Muzyka, krótki film video zaprezentowany na tablicy interaktywnej stymulowały pracę uczniów. Ostatnie zadanie polegało na stworzeniu krótkiego filmiku prezentującego naszą lekcję.

Agnieszka Bartoszek

Zalety współpracy w grupie z elementami fizyki

Na lekcji wychowawczej w dniu 4 marca uczniowie klasy I A LO, wykorzystując  metodę STEAM, wymieniali między sobą doświadczenia związane ze współpracą w grupie a jednocześnie powtórzyli wiadomości z fizyki na temat sił działających na konstrukcje budowlane.

Aleksander Wójcik

Obraz życia arystokracji w "Przedwiośniu" Stefana Żeromskiego

Na lekcji języka polskiego w dniu 4 marca uczniowie klasy 3 AP LO, pracując metodą STEAM, wykonali makietę  dworku w Nawłoci oraz przygotowali  prezentację mulitimedialną z wykorzystaniem szablonów CANVA na temat obrazu życia arystokracji w ,,Przedwiośniu” Stefana Żeromskiego.

Aleksander Wójcik

 

310531