CIEKAWE LEKCJE Z NOWOCZESNYMI POMOCAMI DYDAKTYCZNYMI
Treść
Mamy to… udało się! W ramach projektu HUMINE zakupiliśmy niezbędne produkty służące przeprowadzeniu zmian w zakresie transformacji i cyfryzacji szkoły.
Uczniowie oraz nauczyciele mogą już w pełni korzystać podczas zajęć lekcyjnych między innymi z: okularów VR przenoszących użytkownika w wirtualny świat wyjątkowych przeżyć, laptopów gamingowych, wysokiej klasy słuchawek. W celu urozmaicenia zajęć pod względem audiowizualnej oprawy zakupiony został zestaw składający się ze smartfona, gimballa i lamp studyjnych do fotografowania.
Szkoła otrzymała także pracownię edukacyjną robotyki i druku 3D, umożliwiającą realizację zajęć dydaktycznych w modelu STEAM, zestaw do nauki kodowania STEAM oraz modułowy zestaw do nauki podstaw programowania i mechatroniki.
Wartość zakupionych produktów finansowanych w 85% ze środków unijnych oraz w 15% z budżetu państwa to kwota 90 tys. zł.